Home - Standpunten en publicaties - DUFAS geeft input voor kabinetsformatie
02 februari 2024

DUFAS geeft input voor kabinetsformatie

De kabinetsformatie draait inmiddels op volle toeren. Een goed moment om met partijen in gesprek te gaan over punten die voor onze sector belangrijk te zijn. Daarom stuurden we de formerende partijen een brief waarin we een tweetal aandachtspunten aankaarten en een factsheet. Wat is en doet DUFAS? Hoe groot is de groep Nederlanders die direct of indirect via vermogensbeheerders vermogen opbouwen? En hoe kunnen vermogensbeheerders bijdragen aan verduurzaming?

Bekijk onze factsheet

Standpunten en publicaties | 01 augustus 2023
Op 22 november 2023 zijn de Tweede Kamerverkiezingen, maar de politieke partijen zijn deze zomer al druk met het schrijven van de verkiezingsprogramma's. Een goed moment om met partijen in gesprek te gaan over punten die voor onze sector belangrijk te zijn.

DUFAS-input Tweede Kamerverkiezingen

Standpunten en publicaties | 23 oktober 2020
In maart 2021 zijn de Tweede Kamerverkiezingen. Vele politieke partijen werken nu aan het verkiezingsprogramma. Een goed moment om met partijen in gesprek te gaan over punten die voor onze sector belangrijk zijn.